۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
افزایش قیمت رمز ارزها در اولین روز ماه اوت؛ اتریوم به ۲۶۰۰ دلار رسید

افزایش قیمت رمز ارزها در اولین روز ماه اوت؛ اتریوم به ۲۶۰۰ دلار رسید

در اولین روز ماه اوت سال ۲۰۲۱ میلادی قیمت رمز ارزها در بازار جهانی رشد کرد و هر اتریوم با قیمت ۲۶۰۰ دلار مبادله شد.

بازار؛ گروه بین الملل: در روز یک شنبه اول اوت سال ۲۰۲۱ میلادی بازار رمز ارزها سبز پوش بود. در این روز قیمت هر بیت کوین در بازار جهانی به مرز ۴۱ هزار و ۷۰۰ دلار رسید و  هر اتریوم با قیمت ۲۶۰۰ دلار مبادله شد.

آمارها نشان می دهد هر روز ارز XRP در این روز با قیمت ۷۷ سنت و هر دوج کوین با قیمت ۲۱ سنت معامله شده است. رشد ارزش رمز ارزها به دنبال افزایش پذیرش آنها در اقتصاد دنیا اتفاق افتاد.

شرکت اعتباری گلدن تری امریکا در روز قبل خبر از اضافه کردن بیت کوین به ترازنامه مالی خود داد و اعلام کرد استخدام نیروهای آشنا به این حوزه را شروع کرده است. از طرف دیگر خبرهایی در مورد شروع پذیرش ارزهای دیجیتال در بانک مرکزی برزیل منتشر شد که نشان می داد این کشور هم به سمت تغییرات بزرگی در سیستم مالی خود حرکت می کند.

 در این روز بحث بر سر دلار دیجیتال در امریکا بالا گرفته بود و مقامات دولتی و رسمی این کشور در مورد حرکت سریع به سمت عرضه و استفاده از دلار دیجیتال صحبت می کردند. آنها بر این باورند که عدم عرضه دلار دیجیتال به بازار می تواند  از اعتبار و ارزش این  ارز در مبادلات جهانی بکاهد و سیستم اقتصادی کشور را ویران کند.

کد خبر: ۱۰۱٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha