۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳
۲۲.۵ درصد جامعه هدف استان بوشهر واکسینه شدند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد:

۲۲.۵ درصد جامعه هدف استان بوشهر واکسینه شدند

بوشهر_ کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار نفر معادل ۲۲.۵ درصد جامعه هدف استان بوشهر واکسینه شده‌اند.

سعید کشمیری در گفت‌وگو  با خبرنگار بازار اظهار داشت: پیک پنجم کرونا از پیک‌های بسیار خطرناک است و باید تمام پروتکل‌ها توسط مردم رعایت شود، وگرنه با شرایط سخت‌تری روبه‌رو می‌شویم.

وی افزود: اکنون در شهرستان‌های ده‌گانه استان با شتاب ابتلای به کرونا مواجه هستیم و در شرایط فعلی بیش از ۷۵۰ نفر در بخش‌های کرونایی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: کرونای دلتا، سرایت‌پذیری بسیار بیشتری دارد و نیاز به مراقبت بیشتری است تا از انتشار و انتقال ویروس جلوگیری کنیم.

کشمیری با ابراز رضایت از شتاب گرفتن  واکسیناسیون در استان بوشهر تشریح کرد: اکنون افراد بالای ۴۵ سال در حال دریافت  واکسن هستند و بزودی افراد بالای ۴۰ سال نیز واکسینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۲.۵ درصد جامعه هدف استان بوشهر واکسینه شده‌اند ابراز داشت: مجموعا ۷۷۰ هزار نفر جامعه هدف استان بوشهر برای واکسیناسیون هستند که تاکنون ۱۷۰ هزار نفر حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند و در واقع ۲۲.۵ درصد از جامعه هدف ما  واکسینه شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از فردا واکسیناسیون معلمان در استان آغاز می‌شود و بزودی خبرنگاران و سایر واجدان شرایط نیز واکسینه خواهند شد.

کد خبر: ۱۰۱٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha