۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
 افزایش حقوق کارکنان دولت راهکار مناسبی برای کاهش اثرات تورم در جامعه نیست
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

 افزایش حقوق کارکنان دولت راهکار مناسبی برای کاهش اثرات تورم در جامعه نیست

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت به‌ هیچ‌وجه نمی‌تواند راهکار مناسبی برای کاهش اثرات تورم در جامعه باشد. 

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تاوان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت را که در همه ادوار شاهد افزایش آن بودیم همه آحاد جامعه را در بر می گیرد، گفت: دود افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت به چشم همه جامعه می‌رود.

وی اظهار کرد: افزایش حقوق چهار میلیون کارمند نباید باعث شود ۸۰ میلیون نفر در کشور دچار سختی شوند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت به‌ هیچ‌وجه نمی‌تواند راهکار مناسبی برای کاهش اثرات تورم در جامعه باشد. 

طاهری با بیان اینکه برای کاهش تورم باید راهکار بهتری اتخاذ شود، تاکید کرد: همه مسیرهایی که دولت‌ها برای رسیدن به درآمدهای پایدار و کاهش تورم طی کردند اشتباه بوده است. 

وی ابراز داشت: روند افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت به گونه‌ای شده است که همه دستگاه‌ها در این میدان در حالت رقابت با یکدیگر هستند و تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را در افزایش حقوق و دستمزد داشته باشند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌ جای افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت برای کاهش اثرات تورم، باید به دنبال راهکاری بهتر  برای افزایش ارزش پول ملی باشیم.

طاهری افزود:  اگر به دنبال کاهش میزان تورم هستیم، بدون شک افزایش حقوق و دستمزد نمی‌تواند این مشکلات را مرتفع کند.

وی یاد آور شد: بخش عمده‌ای از بودجه دولت صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دولت می‌شود و به هر میزان که این حقوق و دستمزدها افزایش یابد، به همان میزان نیز بر تورم  افزوده می‌شود.

کد خبر: ۱۰۱٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha