۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
ضرورت وجود سامانه جامع مدیریت بازار نهاده‌های دامی
معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد

ضرورت وجود سامانه جامع مدیریت بازار نهاده‌های دامی

ترکی، معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور بر اهمیت و ضرورت وجود سامانه جامع و یکپارچه مدیریت بازار نهاده‌های دامی تأکید کرد.

به گزارش بازار، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی‌کل کشور و هیات بازرسی با حضور در بانک کشاورزی نقاط‌قوت و ضعف سامانه بازارگاه و نحوه عملکرد وزارت جهادکشاورزی و بانک کشاورزی در مدیریت بازار نهاده‌های دامی را بررسی کردند.

غلامعباس ترکی، معاون امور تولیدی سازمان با تأکید بر اهمیت و ضرورت وجود سامانه جامع و یکپارچه مدیریت بازار نهاده‌های دامی گفت: سامانه بازارگاه تأثیر مثبتی بر شفافیت، پاسخگویی و ارتقای سلامت اداری و تشکیل بانک اطلاعاتی جامع برای برنامه‌ریزی دقیق و ساماندهی تأمین و توزیع نهاده‌های دامی دارد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: کارآمدی سامانه مستلزم به روز بودن اطلاعات، رفع نواقص و اشکال و ارتقاء کیفیت آن و همچنین برقراری ارتباط کامل و برخط با سامانه‌های جامع تجارت، گمرک، دامپزشکی و نظارت مستمر بر کارکرد آن است.

وی همچنین تصریح کرد: نظارت بر کارکرد صحیح سامانه، کنترل فرایندها و ارسال به هنگام گزارش تخلف احتمالی بخصوص در زمینه قاچاق کالا به مبادی مسئول باید جزء مراحل الزامی در عملکرد سامانه باشد. در این زمینه همکاری و تعامل کامل بین وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت، بانک کشاورزی و سایر دستگاه‌ها ضروری است و موجب هم‌افزایی خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۱٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha