۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
تسهیلات ویژه برای صنایع کوچک آسیب دیده از کرونا
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی خبر داد:

تسهیلات ویژه برای صنایع کوچک آسیب دیده از کرونا

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران توضیحاتی درباره اقداماتی که این سازمان برای کمک به صنایع کوچک برای جبران خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته است، ‌ارائه داد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، اصغر مصاحب از صدور بخشنامه‌ای خبر داد که طبق آن قیمت‌های واگذاری حق انتفاع زمین برای واحدهایی که تازه می‌خواهند راه اندازی شوند و سالانه افزایش می‌یابد، به دلیل کمک به واحدهای تولیدی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تا پایان اردیبهشت سال آینده افزایش نخواهد داشت.

وی افزود: بر اساس تصمیمات این سازمان، اقساط حق انتفاع ۳ ماه فریز می‌شود تا واحدهای تولیدی فرصت بیشتری برای پرداخت آن داشته باشند.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از تولید بیش از شش نوع محصول برای مقابله با ویروس کرونا، از جمله ماسک، ‌ لباس، ژل، محلول ضد عفونی کننده و الکل در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور خبر داد و گفت: برخی واحدها بعد از شیوع این ویروس، خط تولید خود را تغییر یا تولیدشان را افزایش داده اند که مقرر شده آمار تولید آن‌ها از سوی معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شود.

شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت‌ و آمدها برای پیشگیری از آن در ماه پایانی سال که عمدتاً روزهای پررونقی برای کسب و کارهای خرد است، باعث شده که بسیاری فعالان تجاری، اصناف و به تبع آن‌ها تولید کنندگان دچار زیان شوند.

کد خبر: ۱۰٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha