۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
دریافت ۱۵ میلیارد تومان برای استاندارسازی اتوبوس‌ها
معاون شهردار تهران خبر داد

دریافت ۱۵ میلیارد تومان برای استاندارسازی اتوبوس‌ها

معاون شهردار تهران با بیان اینکه برای دریافت منابع مالی استانداردسازی مخازن گاز اتوبوس‌ها بیش از ۶۰ مرتبه نامه نگاری کردیم، گفت: حدود ۱۵ میلیارد تومان از سازمان برنامه و وزارت کشور دریافت کردیم.

به گزارش بازار، سید مناف هاشمی در حاشیه واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی تهران درباره حل مشکل مخازن گاز تاریخ منقضی شده ۸۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: مخزن گاز این ۸۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده شده است و جزو تعهدات دولت بود که هر سال بتواند مخازن جدید را با استانداردهای مورد نیاز به شهرداری تحویل دهد.

معاون شهردار گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری سازمان محیط زیست، سازمان استاندارد و وزارت صنعت بتوانیم استانداردهای لازم برای مخازن را دریافت کنیم، البته با پول موجود ۱۷۰ اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل خواهد شد.

مناف هاشمی با تاکید بر اینکه استانداردسازی مسئله مهمی است، تصریح کرد: به علت اینکه شهرداری نمی‌تواند استانداردسازی کند، نیاز است تاییدیه دستگاه‌های محیط زیست، وزارت کشور و صمت کسب شود که در صورت اخذ تائیدیه‌ها؛ شهرداری آمادگی دارد، برای باقی اتوبوس‌ها که ۶۰۰ دستگاه می‌شود، از محل منابع خود و معاونت حمل و نقل آن‌ها را نیز فعال کند.

کد خبر: ۱۰۱٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha