۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کیفیت نان قزوین با افزایش قیمت نان بهبود پیدا می کند
رئیس اتحادیه نانوایی های شهرستان قزوین:

کیفیت نان قزوین با افزایش قیمت نان بهبود پیدا می کند

قزوین- بهرامی، رئیس اتحادیه نانوایی های شهرستان قزوین گفت: افزایش قیمت نان در قزوین به موازات افزایش وزن چانه اتفاق افتاد و قطعا به افزایش کیفیت نان در استان منجر می شود.

مصیب بهرامی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از مسائلی که طی چند ماه گذشته موجب نارضایتی مردم در استان قزوین شده، کاهش کیفیت نان بود که به دلیل عدم افزایش قیمت نان طی یک سال و نیم گذشته برخی از نانوایی ها اقدام به کاهش وزن چانه کرده بودند که با بازرسی های متعدد این نانوایان متخلف شناسایی شد.

وی گفت: با این حال وزن چانه های نان در استان با توجه به درخواست مردم کافی نبود از این رو همزمان با افزایش قیمت در نان که در ماه جاری در استان قزوین تصویب و اجرایی شد، افزایش وزن چانه های نان را نیز در استان اجرایی کردیم.

رئیس اتحادیه نانوایی های شهرستان قزوین گفت: میانگین افزایش قیمت نان در استان قزوین بسته به نوع نان از ۲۳ درصد تا ۳۹ درصد اعمال شده است ولی با توجه به افزایش وزن چانه این افزایش قیمت در برخی از موارد تا ۵۰ درصد نیز رسیده است.

بهرامی اظهار داشت: به طور مثال نان سنگک۴۰۰ گرمی که وزن آن به ۳۵۰ گرم نیز رسیده بود به صورت نیمه یارانه ای با قیمت ۱۰۰۰ تومان به دست مردم می رسید که حالا با افزایش وزن ۱۰۰ گرمی به ۵۰۰ گرم رسیده است و قیمت آن به ۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: به این معنا که تمام با افزایش قیمت و وزن نان تلاش کردیم تا کیفیت نان را در استان قزوین بالا ببریم و رضایت مردمی جلب شود.

کد خبر: ۱۰۱٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha