۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
آغاز رزمایش احسان غدیر در خراسان جنوبی/ توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

آغاز رزمایش احسان غدیر در خراسان جنوبی/ توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم

بیرجند- موسوی،مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی از آغاز رزمایش احسان غدیر در استان خبر داد و گفت: در این رزمایش ۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع می شود.

سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: این ستاد در ادامه فعالیت های خود در حوزه های اجتماعی همزمان با عید بزرگ غدیر ،رزمایش احسان غدیر را اجرا می کند.

وی بیان داشت: در این رزمایش با همت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) و درراستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمکهای مومنانه و طرح مواسات و همدلی بمناسبت عید سعید غدیر بیش از ۶۰ هزار پرس غذای گرم طبخ وبین نیازمندان توزیع می شود.

موسوی ادامه داد: این مهم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با همکاری و تعامل هیئت های مذهبی ،گروه های جهادی و ... در سطح استان و در مناطق هدف اجرا می شود.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این رزمایش را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همچنین در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا بیش از ۵۰ هزار عدد ماسک رایگان در سطح استان و مناطق پرخطر از جمله نهبندان توزیع می ود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی تصریح کرد: ۵۶۰ عدد گان پزشکی نیز برای کادر درمان در حال توزیع است.

کد خبر: ۱۰۰٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha