۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
جزئیات جلسه رئیس جمهور منتخب با اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس
در گفتگو با بازار تشریح شد؛

جزئیات جلسه رئیس جمهور منتخب با اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس

رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه رئیس جمهور منتخب با اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس را تشریح کرد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به دیدار عصر امروز جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سید ابراهیم رئیسی، اظهار داشت: نمایندگان و برخی از روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گزارشی از حوزه کاری خود در این جلسه به رئیس جمهور منتخب ارائه دادند.

وی بیان کرد: طرح‌ها، لوایح و اولویت‌های کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معمولا مشکلات کشور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مطرح می‌شود و این مسائل مهم به اطلاع رئیس جمهور منتخب گذاشته شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان سعی کردند که مطالب لازم را درباره اولویت‌های کمیسیون‌های تخصصی مجلس به رئیس جمهور منتخب ارائه دهند.

رضایی کوچی بیان کرد: هدف این بود که نمایندگان، به رئیس‌جمهور منتخب به صورت دقیق بگویند که چه مسائل مهمی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس پیگیری می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اغلب مسائلی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، درباره مشکلات اقتصادی بود و بر ضرورت تعامل دولت و مجلس جهت رفع مشکلات مردم به ویژه در بخش معیشتی و اقتصادی تاکید شد.

وی اظهار داشت: بنده نیز در این جلسه از طرف کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت مسکن، پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و تفکیک وزارت راه و شهرسازی مطالبی را مطرح کردم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا این مطالبی که نمایندگان در این جلسه مطرح کردند، در نقشه راه اقتصادی رئیس جمهور آینده مورد توجه قرار می‌گیرد. به گونه‌ای که رئیسی در زمان انتخابات تاکید کرد که سالی یک میلیون مسکن برای مردم ساخته می‌شود که این موضوع در طرح جهش تولید مسکن آمده است.

کد خبر: ۱۰۰٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha