۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
نوسان قیمت انواع میوه در بازار زنجان/حبوبات در انبارها نداریم
رئیس اتاق اصناف زنجان:

نوسان قیمت انواع میوه در بازار زنجان/حبوبات در انبارها نداریم

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: قیمت انواع میوه و حبوبات در بازار استان زنجان در نوسان است و در حال حاضر حبوبات در انبارها نداریم. 

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قیمت انواع میوه و حبوبات در بازار استان زنجان در نوسان است، گفت: در حال حاضر حبوبات در انبارها نداریم. 

وی اظهار کرد: در حال حاضر محصولات جدید برداشتی حبوبات کشاورزان به بازار نیامده است و حبوباتی هم که از سایر استان‌ها وارد می‌شود باعث گران شدن قیمت‌ها شده است. 

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه میوه‌های این استان هم به مرور وارد بازار می‌شود و برخی از میوه‌ها هم از سایر استان‌ها وارد زنجان می‌شود، گفت: این امر باعث گران شدن برخی از میوه‌ها در استان شده و با ورود میوه خود استان شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم بود. 

موسوی بر لزوم تقویت نظارت‌ها بر بازار در استان  تأکید کرد و ابراز داشت: باید این مهم در توسط ارگان‌های ذی‌ربط قرار گرفته و با اتاق اصناف همکاری لازم را بکنند. 

وی افزود: بازرسین اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت با متخلفین امنیت بازار به جد برخورد می‌کنند و با کسی هم شوخی ندارند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: باید امنیت بازار در استان به خوبی تأمین شود و مردم نگرانی نداشته باشند و قیمت به خوبی رصد و کنترل شود. 

کد خبر: ۱۰۰٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha