۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
دستگاه های نظارتی با دلالان بازار سیمان برخورد کنند
نماینده مردم شیراز در مجلس:

دستگاه های نظارتی با دلالان بازار سیمان برخورد کنند

قادری، نماینده مردم شیراز با انتقاد از فعالیت گسترده دلالان در بازار سیمان، خواستار رسیدگی و برخورد با این موضوع شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جعفر قادری در نشست علنی امروز (سه شنبه ۵ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: از دولت انتظار داریم در فرصت باقی مانده مواردی که مربوط به تقسیمات کشوری می شود، از جمله داریون شهر شیراز را حل کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم تصریح کرد: از دولت آینده هم می خواهیم تا در اولین فرصت برای حل برهم ریختگی حقوق ها، لایحه ای به مجلس ارسال کند، زیرا مردم از ما توقع و انتظاراتی دارند. به نظر می رسد شاید مجلس به تنهایی نتواند این عدم تعادل در حقوق ها را حل کند، بنابراین نیاز به ارائه لایحه از سوی دولت وجود دارد تا بتوان حقوق های بالا را تعدیل و حقوق های پایین را افزایش داد.

وی همچنین با اشاره به برخی شائبه ها درخصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: اطمینان می دهیم که هدف ما صیانت از حقوق کاربران است و بحث محدودیت فضای مجازی به هیچ عنوان مطرح نیست.

قادری در ادامه اظهار کرد: از دولت می خواهم تا در فرصت باقی مانده طرح های نیمه تمام را به سرعت به اتمام نرساند و اجازه دهد دولت آینده این طرح ها را تکمیل و افتتاح کند. همچنین خط دو انتقال آب شیراز، علی رغم افتتاح هنوز به صورت کامل راه اندازی نشده است و انتظار داریم مشکل به زودی حل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: برخی اعلام کرده اند که بازار سیمان در اختیار ۱۵ نفر قرار دارد و اگر این ادعا صحت داشته باشد، باید دستگاه های نظارتی برخوردهای لازم را انجام دهند و در صورت عدم صحت این ادعا با افراد مطرح کننده این مسائل برخورد شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس درخصوص مشکلات و محدودیت های آبی در کشور بیان کرد: با وجود تمام خشکسالی ها و مشکلات به نظر می رسد این مشکل به وزارت نیرو و مجلس بازمیگردد، زیرا نتوانسته ایم برای جذب مشارکت های مردمی موفق عمل کرده و مشکل را حل کنیم. همچنین تا زمانی که آیین نامه داخلی مجلس اصلاح نشود، نمی توان مشکلات مردم را حل کرد.

کد خبر: ۱۰۰٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha