۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
برنامه ای برای توسعه واحدهای نانوایی در زنجان  نداریم
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان:

برنامه ای برای توسعه واحدهای نانوایی در زنجان نداریم

زنجان- الماسی، رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه در زنجان ۲۰۰ واحد نانوایی مازاد بر نیاز  وجود دارد، گفت: برنامه‌ای برای توسعه واحدهای نانوایی در استان وجود ندارد. 

کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار  بازار با بیان اینکه استان زنجان یک هزار و ۴۵۳ نانوایی دارد، گفت: به اندازه کافی نانوایی در استان وجود دارد. 

وی با بیان اینکه کمبود نانوایی در شهرک‌های جدیدالاحداث استان وجود ندارد، اظهار کرد: در زنجان ۲۰۰ واحد نانوایی مازاد بر نیاز  وجود دارد و برنامه  ای هم برای توسعه واحدهای نانوایی در استان وجود ندارد و تمام نانوایی ها در استان از فضای بسیار مناسب و بهداشتی برای پخت نان استفاده می کنند. 

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: در حال حاضر مشکلی در خصوص تأمین آرد گندم نانوایی‌ها در استان وجود ندارد و  سهمیه آرد گندم بر اساس جمعیت آن منطقه تخصیص داده می‌شود. 

الماسی تاکید کرد: قیمت انواع نان در زنجان افزایش نمی‌یابد و ابلاغ نرخ جدید برای نان باید مصوب مراجع ذی‌صلاح است. 

وی افزود: هیچ نانوایی در استان حق ندارد بدون مصوبه مسئولین استانی نان را گران بفروشد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و مراتب را جهت بررسی در اسرع وقت به اتحادیه اطلاع دهند.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان تصریح کرد: نانوایان این استان در ایام کرونا بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کردند و همچنان این مهم را انجام می‌دهند.

الماسی گفت: مردم در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتماً موارد را به مرکز بهداشت اطلاع بدهند تا برخورد لازم با آن‌ها صورت گیرد.

کد خبر: ۱۰۰٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha