۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
بازار فروش لوازم یدکی اتومبیل در ساری کساد است
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی ساری:

بازار فروش لوازم یدکی اتومبیل در ساری کساد است

ساری- فضلی، نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل در ساری گفت: ۳۰۰ واحد لوازم یدکی در ساری فعالیت دارد و بیشتر این واحدها از کسادی بازار رنج می‌برند.

علی اصغر فضلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به رکود بازار لوازم یدکی و کیفیت پایین محصولات، اظهار داشت: همچنین قدرت خرید مردم نیز برای تهیه لوازم یدکی اصلی پایین آمده است.

وی با بیان اینکه عدم درآمد مردم به نسبت تورم و افزایش قیمت ها از جمله مشکلات است، گفت: قیمت محصولات لوازم یدکی ۲۰ برابر شده است و بسیاری از واحدهای لوازم یدکی در حال تغییر شغل و ابطال جواز هستند.

وی با بیان اینکه شمار متقاضیانی که در صنف لوازم یدکی در حال تغییر شغل و جمع آوری هستند رو به افزایش است، افزود: همچنین مکانیک ها به حوزه فروش لوازم یدکی روی آوردند و بر کسادی بازار دامن زدند.

فضلی با بیان اینکه ساماندهی تداخل صنفی بسیار سخت است، افزود: آمار افراد متخلف و تداخل صنفی را به اتاق اصناف گزارش دادیم و باید اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی در ساری اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۰ لوازم یدکی فروش در ساری فعالیت دارند و بیشتر آن ها از کسادی بازار رنج می برند و این درحالی که دو هزار واحد مکانیکی در منطقه فعال است و همه آن تبدیل به فروشنده لوازم یدکی شدند.

وی با بیان اینکه حساسیت لوازم یدکی همانند دارو است، گفت: برخی قطعات در اختیار افراد خاص است و سبب شده تا قیمت ها نجومی افزایش یابد.

کد خبر: ۱۰۰٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha