۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
چگونه از وضعیت بیمه‌ای خود مطلع شویم؟
سرپرست بیمه سلامت استان تهران پاسخ داد

چگونه از وضعیت بیمه‌ای خود مطلع شویم؟

حسینی، سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: برای آگاهی بیمه شده از وضعیت بیمه‌ای خود، سربرگ دفترچه حاوی اطلاعات هویتی بیمه شده در اختیار وی قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار، مریم حسینی با اشاره به اینکه چاپ دفاتر بیمه سلامت در تمامی صندوق‌ها از ابتدای تیر ماه متوقف شده است، گفت: برای اطمینان و آگاهی بیمه شده از وضعیت بیمه‌ای خود سربرگ دفترچه حاوی اطلاعات هویتی بیمه شده در اختیار وی قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: همزمان با حذف دفترچه از ابتدای تیر ماه ۱۴۰۰، دریافت خدمات بیمه‌ای در داروخانه و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد آن شهرستان صرفا به صورت الکترونیکی و با ارائه شماره ملی و کد رهگیری از طرف بیمه شدگان امکان پذیر خواهد بود.
 
سرپرست بیمه سلامت استان تهران، تصریح کرد: با توجه به پوشش بیمه‌ای تعدادی از داروها و خدمات منتخب همانند سوماتوتروپین ویکتوزا، کارنیتین و دانسیتومتری صرفا به شرط تجویز الکترونیکی، ضروری است موضوع به نحو مقتضی به اطلاع کلیه پزشکان رسانده شود.
 
وی گفت: در راستای اجرای الزامات قانونی مبنی براستقرار نسخه نویسی الکترونیک پنل سازمان بیمه سلامت به صورت رایگان به نشانی:/https://eservices.ihio.gov.ir/erx در اختیار قرار داشته و این اداره آمادگی کامل جهت آموزش و استقرار نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک را به صورت حضوری و غیر حضوری دارد.
 
بنابراعلام پایگاه خبری بیمه سلامت، خانم حسینی اظهار کرد: تمامی بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی به نشانی http // eservices.ihio.gov.ir / esc/: می‌توانند نسبت به مشاهده اطلاعات هویتی، اصلاح اطلاعات، تغییر عکس، تمدید اعتبار، مشاهده کلیه نسخ تجویزی و سایر امکانات این سرویس اقدام نمایند.

کد خبر: ۱۰۰٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha