۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کمبود برنج در اردبیل نداریم/ قیمت هر کیلو برنج هاشمی ۳۳ هزار تومان
رئیس اتحادیه علافان و خشکبار فروشان اردبیل:

کمبود برنج در اردبیل نداریم/ قیمت هر کیلو برنج هاشمی ۳۳ هزار تومان

اردبیل- نظری، رئیس اتحادیه علافان و خشکبار فروشان استان اردبیل گفت: بازار برنج از محصول کیفی داخلی تا نمونه وارداتی با هیچ کمبودی مواجه نیست و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

بهروز نظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هم‌اکنون بازار برنج از محصول کیفی داخلی تا نمونه وارداتی با هیچ کمبودی مواجه نیست.

رئیس اتحادیه علافان و خشکبار فروشان استان اردبیل با بیان اینکه قیمت برنج ارتباط مستقیم با عرضه و تقاضا دارد گفت: خوشبختانه در طول ماههای گذشته ثبات قیمت را در بازار برنج شاهد بودیم.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط بازار و اینکه در تمامی عمده فروشی و خرده فروشی ها، برنج به اندازه کافی وجود دارد انتظار می رود بازار برنج در اردبیل به لحاظ قیمت همچنان با ثبات باشد.

نظری به تفاوت قیمت برنج در بازار اردبیل اشاره کرد و افزود: عمده فروشی ها ۳ درصد و خرده فروشی ها تا ۱۰ درصد می توانند به عنوان سود به قیمت خرید خود اضافه کنند.

رئیس اتحادیه علافان و خشکبار فروشان استان اردبیل تصریح کرد: در این شرایط برخی فروشندگان سود کمتر و برخی دیگر سود حداکثری برای خود در نظر می گیرند که همین مسئله باعث می شود تا در بازار شاهد برخی تفاوت های جزئی در قیمت برنج باشیم.  

وی قیمت هر کیلو برنج هاشمی در عمده فروشی ها را ۳۳ هزار تومان عنوان کرد و افزود: البته در خرده فروشی ها برنج هاشمی به قیمت ۳۷ هزار تومان هم به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه علافان و خشکبار فروشان استان اردبیل قیمت هر کیلو برنج طارم را ۲۸ هزار تومان و عنبربو را متغیر بین ۲۵ تا ۲۷ هزار تومان عنوان کرد و گفت: مردم به هیچ وجه نگران کمبود برنج نباشند.

کد خبر: ۱۰۰٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha