۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
آمازون از رمز ارزها به عنوان پول برای فروش اجناس خود استفاده خواهد کرد
تغیرات بزرگ در بازار رمز ارز؛

آمازون از رمز ارزها به عنوان پول برای فروش اجناس خود استفاده خواهد کرد

خبر اضافه شدن کارشناس بازار رمز ارزها به تیم امازون و احتمال پذیرش رمز ارزها برای مبادلات این شرکت بازار رمز ارزها را تکان داد.

بازار؛ گروه بین الملل: مدیر بازاریابی الکترونیکی شرکت امازون اعلام کرد این شرکت به دنبال اضافه کردن یک کارشناس بازار پول های دیجیتال و بلاک چین به تیم  مالی خود است تا پذیرش رمز ارزها را در ازای فروش اجناس خود آغاز کند.

او با اشاره به اینکه تیم توانمندی مطالعه روی بازار و تغییرات آن را شروع کرده اند گفت: «این تغییر بزرگی در شرکت امازون است و برای این تغییر باید زمینه سازی های زیادی انجام شود. بدون شک ظرف چند ماه اینده ما نمی توانیم پذیرش رمز ارزها را شروع کنیم ولی به زودی رمز ارزها به عنوان پول در مبادلات ما وارد خواهند شد.»

 مدیر عامل توییتر هم با تاکید بر این مساله که رمز ارزها نسل اینده پول در دنیا هستند گفت: «این بازار با سرعت در حال تغییر است و در بسیاری از کشورها کاربرد زیادی دارد. از نظر من سرمایه گذاری در این بازار به معنای سرمایه گذاری برای آینده است و به همین دلیل است که تقاضا برای رمز ارزها در میان جوانان بیش از گروه های سنی دیگر است. او هم تاکید کرد بیت کوین و دوج کوین را در سبد سرمایه گذاری خود قرار داده است و این بازارها را بازارهایی با پتانسیل بالا می داند.»

کد خبر: ۱۰۰٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha