۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
ارزش ۱۷ میلیارد دلاری بازار جهانی هود آشپزخانه در ۲۰۲۷
«بازار» گزارش می دهد

ارزش ۱۷ میلیارد دلاری بازار جهانی هود آشپزخانه در ۲۰۲۷

کارشناسان جهانی می گویند: بازار جهانی هودهای آشپزخانه علیرغم متاثر بودن از شیوع همه گیری Covid-۱۹ به طور میانگین تا شش سال آینده ۸ درصد رشد می کند و به ارزشی بالغ بر ۱۷ میلیارد دلار می رسد.

بازار؛ گروه صنعت: در حالی که استفاده از هود های آشپزخانه از دهه های گذشته رایج شده است اما این صنعت هنوز در حال رشد است و تولید کنندگان این بخش سعی دارند با افزودن یکسری امکانات بیشتر و قابلیت های بیشتر سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

به طوری که کارشناسان جهانی در این بخش پیش بینی کرده اند که از سال ۲۰۲۱ تا سال ۲۰۲۷ ارزش بازار جهانی انواع هودهای آشپزخانه به بالغ بر ۱۷ میلیارد دلار برسد. در حقیقت پیش بینی شده است که در این دوره ۶ ساله بازار به طور میانگین ۸.۳ درصد رشد را تجربه کند.  

کارشناسان می گویند: عواملی مانند افزایش درآمد جوامع، افزایش تقاضا برای وسایل نظافتی آشپزخانه های خانگی و بهبود امکانات زیرساختی و همچنین تعداد روزافزون رستوران ها و اتصالات فست فود فروشی ها همراه با پیشرفت در فن آوری ها موجب رشد بازار هود شده است.

 پیش بینی می شود که آسیا و اقیانوسیه در دوره زمانی ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷ بیشترین رشد بازار هود را داشته باشند که تقاضای هند و چین در این رابطه تاثیرگذار است

آسیا و اقیانوسیه؛ مناطقی با بیشترین رشد بازار هودهای آشپزخانه از ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷
پیش بینی رشد بازار جهانی هود در حال صورت گرفته است که بازار جهانی هود نیز مانند دیگر بازارها کماکان تحت تاثیر منفی همه گیری Covid-۱۹ قرار دارد. به طوری که به گفته برخی تولید کنندگان این بخش، قوانین سخت گیرانه و ممنوعیت تجارت بین المللی منجر به کمبود شدید مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت انواع هود و دودکش شده است.

کارشناسان همچنین اظهار می دارند: در حالی که بازار هودهای آشپرخانه الان به آمریکای شمالی، اروپا، آسیای اقیانوسیه، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا تقسیم شده است، پیش بینی می شود که آسیا و اقیانوسیه در دوره زمانی ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷ بیشترین رشد بازار هود را داشته باشند که تقاضای بالای دو کشور هند و چین در این بین بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۰٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha