۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
تورم و مشکلات اقتصادی سبب کوچک‌تر شدن سفره کارگران شده است
دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان:

تورم و مشکلات اقتصادی سبب کوچک‌تر شدن سفره کارگران شده است

زنجان- نجاری، دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: تورم و مشکلات اقتصادی طی دو سال گذشته سبب کوچک‌تر شدن سفره کارگران شده است و در این میان باید مسئولین به امنیت شغلی کارگران توجه جدی داشته باشند. 

اصغر نجاری در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم  اهمیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از سوی نمایندگان مجلس و دولت در خصوص تداوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: ۸۹ هزار میلیارد تومان از سوی رئیس سازمان برنامه بودجه به این مهم اختصاص‌یافته است.

وی اظهار کرد: مسئولان و متولیان رسیدگی به امور شغلی و حقوقی دولت و مجلس در مقابل اجرای قوانین قشر جامعه کارگری و افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی که ۵۲ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند متعهد و ملزم به رعایت قوانین کار باشند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: جامعه کارگری تا پای جان و خون خود از مسئولین مصرانه خواستار رسیدگی به وضعیت معیشت و مطالبات جامعه کارگری طبق قانون کار هستند.

نجاری به وضعیت سخت زندگی جامعه کارگری و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در شرایط کنونی کشور با توجه به کمی درآمدها با تورم موجود در جامعه برای اداره زندگی اشاره کرد و ابراز داشت: جامعه کارگری شاغل و بازنشسته تحت‌فشار هستند و به شغل دوم روی آوردند تا به این وسیله  کمبود درآمد خود را جبران کنند.

وی ابراز داشت: تورم و مشکلات اقتصادی طی دو سال گذشته سبب کوچک‌تر شدن سفره کارگران شده است و در این میان باید مسئولین به امنیت شغلی کارگران توجه جدی داشته باشند. 

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان افزود: حرکت چرخه تولید به کارگران وابسته است و در این میان باید به رفاه شغلی کارگران توجه شود.

کد خبر: ۱۰۰٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha