۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
التهاب در بازار استان بوشهر با ارسال غیرمجاز مرغ به استان‌های هم‌جوار
رئیس پلیس استان بوشهر خبر داد

التهاب در بازار استان بوشهر با ارسال غیرمجاز مرغ به استان‌های هم‌جوار

بوشهر- رئیس پلیس استان بوشهر از التهاب در بازار استان بوشهر با ارسال غیرمجاز مرغ به استان‌های هم‌جوار توسط تعدادی از سودجویان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی استان بوشهر، حیدر سوسنی بیان داشت: ۲ نفر که به سودجویی و اخلال ۱۳۵ میلیارد ریالی در بازار مرغ این استان متهم شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: با توجه به کمبود، گرانی و نوسان‌های قیمت مرغ در ماه‌های اخیر در استان بوشهر، شناسایی اخلال‌گران در عرضه و قیمت‌گذاری کاذب در این بازار در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در پی تلاش‌های تخصصی پلیس، فرد سودجویی در حوزه بازار مرغ در این استان شناسایی شد که به صورت سازمان یافته در ارتباط و هماهنگی با برخی مرغداران در حوزه عرضه خارج از شبکه، اقدام به خرید گسترده مرغ از مرغداران با قیمت بالاتر از قیمت مصوب کرده و بدون مجوز به استان های فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد منتقل می‌کرد. 

رئیس پلیس استان بوشهر اظهار داشت: همچنین همدست این شخص نیز شناسایی و با مجوز مقام قضایی دستگیر شد.

سوسنی گفت: اسناد و مدارک موجود بیانگر نقش این ۲ متهم در التهاب و اخلال بازار مرغ استان بوشهر به علت خروج بدون مجوز  و سازمان یافته مرغ به خارج از این استان بوده است.

وی عنوان کرد: متهمان در مواجهه با مستندات  کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی به انتقال بدون مجوز ۶۰۰ تن مرغ خارج از شبکه توزیع در چهار ماه گذشته و اخلال  ۱۳۵میلیارد ریالی در شبکه توزیع اعتراف کردند.

سوسنی با بیان اینکه  هر ۲ متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند، تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

کد خبر: ۱۰۰٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha