۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
تثبیت ۱۰۰۰ شغل در شهرک صنعتی دشتستان با تامین زیرساخت‌ها
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

تثبیت ۱۰۰۰ شغل در شهرک صنعتی دشتستان با تامین زیرساخت‌ها

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تامین برق شهرک صنعتی دشتستان گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و تامین برق مورد نیاز، بیش از ۱۰۰۰ شغل تثبیت می‌شود.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان برای ایجاد اشتغال پایدار و تثبیت مشاغل اظهار داشت: چنانچه در تولید به موفقیت برسیم، وضعیت اشتغال نیز بهبود می‌یابد و مشکل بیکاری مرتفع می‌شود.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید اهتمام ورزیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه ما باید به توان داخل باشد و رمز موفقیت و سربلندی کشور، استفاده از توانمندی متخصصان داخلی برای رفع مشکلات است که امیدواریم در دولت سیزدهم این موضوع محقق شود.

رضایی با اشاره به ظرفیت شهرک صنعتی دشتستان در ایجاد اشتغال و رونق تولید گفت: با توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی و بویژه با تامین برق لازم در این شهرک، بیش از ۱۰۰۰ شغل تثبیت می‌شوند و از مسئولان و متولیان امر انتظار داریم ورودی جدی کنند.

وی ابراز داشت: دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی باید به توان داخل متکی باشد و بدون تردید چنانچه از توان و ظرفیت داخل به نحو مناسب بهره ببریم، می‌توانیم مشکلات کشور را مرتفع کرده و در مسیر موفقیت گام برداریم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قطعی آب و برق در برخی مناطق شهرستان دشتستان بیان کرد: تامین برق و آب مردم در فصل گرما در استان بوشهر وظیفه مسئولان است و در دمای بالای ۵۰ درجه و رطوبت ۹۸ درصدی، قطعی برق و قطعی آب به هیچ وجه زیبنده نیست.

کد خبر: ۱۰۰٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha