۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
قطع برق صنایع، معضلی افزون بر مشکلات حوزه صنعت| شکایت برای دریافت خسارت در دستور کار است
دبیرکل اتاق بازرگانی استان مرکزی در گفتگو با بازار:

قطع برق صنایع، معضلی افزون بر مشکلات حوزه صنعت| شکایت برای دریافت خسارت در دستور کار است

اراک-- دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی، گفت: صنایع در شرایط کنونی اقتصادی با انبوهی معضل دست به گریبان هستند و قطعی برق نیز برای صنایع این استان چالش جدید به شمار می‌رود.

علی جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: صنایع در وضعیت کنونی اقتصادی با انبوه معضل دست به گریبان هستند. البته بدون تولید و چرخش اقتصادی، هیچ مقوله ای در کشور شرایط عادی ندارد. بنابراین باید آگاهانه از صنعت و اشتغال حمایت کرد.

وی افزود: بر اساس مصوبه ملی هفته گذشته، فشارهای زیادی بر صنایع  مادر در کاهش بهره‌وری وارد شد که این امر منجر به افت تولیدات و در نتیجه کمبود مواد اولیه برای صنایع صنایع پایین دستی می شود.

 دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: از بیست و هفتم اردیبهشت ماه امسال قطعی برق برای صنایع استان مرکزی آغاز شد که چالش های زیادی در این بخش ایجاد کرد.

 وی ادامه داد: ماده ۲۵ قانون بهبود فضای کسب و کار به صراحت خدمت رسانی به صنایع و جلوگیری از قطع خدمات را تاکید کرده و شرکت های خدمات رسانی که مانع فعالیت شوند باید خسارت پرداخت کنند. که البته موضوع شکایت و بحث خسارت صنایع در دستور کار قرار دارد.
 
جودکی خاطر نشان کرد: البته مشکلات قطعی برق در حوزه کشاورزی نیز جدی است و در این بخش هنوز گاه قطعی های ناگهانی است و فعالان این عرصه نیز خسارت های زیادی متحمل شده‌اند.

 دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی، افزود: نیاز است وزارت نیرو و دولت از هر چه سریعتر برای کمبود وضعیت برق چاره‌اندیشی کنند.

کد خبر: ۱۰۰٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha