۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
قیمت نان در زنجان افزایش نمی‌یابد
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان:

قیمت نان در زنجان افزایش نمی‌یابد

زنجان- الماسی، رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه قیمت انواع نان در استان افزایشی ندارد، گفت: ابلاغ نرخ جدید برای نان نیازمند مصوبه مراجع ذی‌صلاح است.

کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از فعالیت یک هزار و ۴۵۳ نانوایی در زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۰۰ نانوایی در شهر زنجان فعال است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در خصوص تامین آرد گندم نانوایی ها در استان وجود ندارد،اظهار کرد: سهمیه آرد گندم براساس جمعیت آن منطقه تخصیص داده می شود و برای هر نفر ۱۰ کیلو گرم سهمیه آرد گندم تخصیص می یابد. 

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه قیمت انواع نان در استان زنجان افزایش نمی یابد،گفت: ابلاغ نرخ جدید برای نان باید مصوب مراجع ذی‌صلاح است  و هیچ‌کس نمی‌تواند اختیاری  نان را گران‌تر بفروشد و طی روزهای گذشته شاهد صف های طولانی در نانوایی ها بودیم که علت این امر هم به علت تعطیلی ها بوده است. 

الماسی با بیان اینکه هیچ نانوایی در استان حق ندارد بدون مصوبه مسئولین استانی نان را گران بفروشد،تاکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و مراتب را جهت بررسی در اسرع وقت به اتحادیه اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه نانوایان زنجان در ایام کرونا بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت می کنند، ابراز داشت: مردم در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتما موارد را به مرکز بهداشت اطلاع بدهند تا برخورد لازم با آن‌ها صورت گیرد.

کد خبر: ۱۰۰٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha