۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
اجرای طرح غربالگری کرونا در ورودی و خروجی‌های استان مرکزی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اجرای طرح غربالگری کرونا در ورودی و خروجی‌های استان مرکزی

اراک - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی از اجرای طرح غربالگری کرونا در ورودی و خروجی‌های استان خبر داد و گفت: اجازه ورود و عبور افراد مشکوک به و از استان مرکزی داده نمی شود.

مهدی زندیه وکیلی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حدود یک هفته است، که به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در استان مرکزی طرح های بازرسی در این استان اجرا می شود.

وی از همکاری نیروهای مسلح، هلال احمر و راهداری در اجرای این طرح خبر داد و گفت: مسافرانی که قصد عبور از جاده‌های استان مرکزی را داشته باشند، غربال‌گری می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی از احتمال اجرای ممنوعیت برای ورود مسافران به این استان از امروز خبر داد و گفت: در این طرح به مسافران عبوری غیربومی اجازه ورود به شهرهای استان مرکزی داده نخواهد شد و نیز در صورت مشاهده هر مورد مشکوک به بیماری کرونا، فرد مشکوک از سوی تیم‌های مستقر در مبادی ورودی به قرنطینه هدایت شده و از عبور و ورود وی جلوگیری می شود.

زندیه وکیلی افزود: این تصمیمات بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان گرفته شده است و از همه مسافران عبوری در استان مرکزی تست به عمل می‌آید، اما همه باید بدانیم، راهبرد اصلی ما طرح در خانه ماندن شهروندان است تا مردم به اقناع درونی برسند از مسافرت‌های غیرضروری اجتناب کنند.

کد خبر: ۱۰٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha