۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
سامانه خرید اینترنتی بسته بهداشتی در ایلام راه اندازی می‌شود
معاون استاندار ایلام:

سامانه خرید اینترنتی بسته بهداشتی در ایلام راه اندازی می‌شود

ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی سامانه از تولید به مصرف و خرید اینترنتی بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و الکل در استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حیدر نعمتی از راه اندازی سامانه از تولید به مصرف و خرید اینترنتی بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و الکل در استان خبر داد و گفت: با همکاری استانداری، جهاد دانشگاهی، یک شرکت دانش بنیان، اداره پست، صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام این سامانه بزودی راه اندازی می شود.

وی تاکید کرد: استاندار ایلام قول تامین اعتبار خرید سامانه را داده است و پس از هماهنگی با واحدهای تولیدی برای تامین الکل و دستکش این سامانه راه اندازی می شود و شهروندان بدون مراجعه حضوری می توانند هر چهارده روز یکبار پک بهداشتی برای خود سفارش دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام عنوان کرد: تدابیر لازم برای جلوگیری از ازدحادم کامیون‌ها در محل پشتیبانی امور دام اندیشیده شده است.

وی افزود: همچنین به منظور حفظ سلامت مردم از پشتیبانی امور دام خواسته شده به صورت مکرر محوطه را ضدعفونی و رانندگان نیز از ماسک و وسایل بهداشتی استفاده کنند.

نعمتی گفت: تلاش شده تا با برنامه ریزی مناسب از تجمع و تراکم جمعیتی کاسته شود تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

کد خبر: ۱۰٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha