۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
۱۰۰۰ کارگر و کارفرمای ایلام در سامانه جامع روابط کار ثبت‌نام کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۱۰۰۰ کارگر و کارفرمای ایلام در سامانه جامع روابط کار ثبت‌نام کردند

ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون احراز هویت یک هزار و ۴۵۰ نفر کارگر و کارفرما در استان برای ثبت نام در سامانه جامع روابط کار انجام پذیرفته شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، شکرالله شیرخانی اظهار کرد: سامانه جوامع روابط کار دارای ۲۲ زیرشاخه بوده که در گام اول بایستی کارگران و کارفرمایان با مراجعه به دفاتر پیشخوان و بعد از احراز هویت، به منظور ثبت نام نهایی اقدام کنند.

وی گفت: راه اندازی سامانه جامع روابط کار باعث شناسایی و شفافیت در وضعیت قراردادهای نیروی کار می شود و تمامی دادخواست ها در این سامانه ثبت خواهند شد و با انعکاس شفاف روابط بین کارگر و کارفرما، سامانه اجازه ثبت قرارداد سفید امضاء را نمی دهد.

شیرخانی تصریح کرد: ثبت الکترونیکی شکایات (دادخواست) کارگران بدون مراجعه حضوری به مراجع حل اختلاف و ثبت قراردادهای کار نیروی انسانی توسط کارفرمایان یکی از ویژگی‌های سامانه جامع روابط کار است.

وی کاهش سطح تردد ارباب رجوع و شرکای اجتماعی در ادارات و ارائه خدمات به شکل سریع و شفاف را از دیگر قابلیت های این سامانه بر شمرد و گفت: ارتقای کیفیت وتسریع در روند ارائه خدمات به کارگران و کارفرمایان استان از طریق پرونده الکترونیکی هرفرد در سامانه جامع روابط کار صورت می گیرد.

بهره مندی از خدمات حوزه روابط کار این اداره کل منوط به ثبت نام و احراز هویت در این سامانه است.

کد خبر: ۱۰٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha