۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
گرفتن مالیات حال صنف عکاسان تهران را بدتر می‌کند
رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مجالس تهران:

گرفتن مالیات حال صنف عکاسان تهران را بدتر می‌کند

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مجالس تهران گفت: گرفتن مالیات از صنف عکاسان و فیلمبرداران در این روزگار کرونایی و تعطیلی تالارها این صنف را به سمت نابودی کشانده است.

به گزارش بازار، زعفر یاوری گفت: اصرار بر اخذ مالیات از اصناف کاملاً ناعدالتی است و با استمرار این وضعیت حال روز عکاسان و فیلمبرداران تهران بدتر می‌شود.

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مجالس تهران با انتقاد از عملکرد دولت در ارتباط با موضوع مالیات گفت: اینکه یکی از بخش‌های دولت که ستاد ملی کروناست برای تعطیلی اصناف تصمیم می‌گیرد و بدنه دیگر آن یعنی سازمان امور مالیاتی با وجود و علم به رکود در کسب وکار و تعطیلی‌های متوالی و مکرر، اصرار بر اخذ مالیات از آن‌ها دارد، کاملاً ناعدالتی است.

زعفر یاوری افزود: کسب و کار راکد و تعطیلی‌های پی در پی بیش از ۹۰ درصد اصناف در سال ۹۹ بر همگان روشن و محرز است. صنف عکاسان هم بسیار زیان کردند، درآمدی نبوده است که بخواهند از آن مالیات پرداخت کنند.

وی گفت: پس از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر باز شدن واحدهای صنفی به دلیل عدم فعالیت تالارها، رستوران‌ها و محل برگزاری جشن‌ها و سمینارها در واقع عکاسی‌ها تعطیل بودند و چراغ مغازه به امید مراجعه مشتری روشن بود، اما کسی برای کار مراجعه نمی‌کند.

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مجالس تهران افزود: این روزها حال صنف عکاسان خوب نیست. دارندگان پروانه این صنف، کم کم واحدهای خود را تحویل و به مشاغل دیگر روی می‌آورند. این را دلایل و اسناد کاملاً معلوم می‌کند، اما سازمان امور مالیاتی به این نکات هیچ توجهی ندارد.

کد خبر: ۱۰۰٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha