۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
ارزش معاملات روزانه رمزارزها به ۳۱۹ میلیون دلار رسید
افت سرمایه گذاری در ماه جولای؛

ارزش معاملات روزانه رمزارزها به ۳۱۹ میلیون دلار رسید

در ماه جولای هم حجم سرمایه گذاری و هم ارزش سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها کاهش پیدا کرده است.

بازار؛ گروه بین الملل:بیست و سه روز از ماه جولای گذشته است و گزارشهای زیادی در مورد وضعیت بازار رمز ارزها در دو دهه اول این ماه منتشر شده است. دلیل  اهمیت این گزارشها را می توان در تغییرات زیاد در بازار دید.

طبق گزارش منتشر شده توسط وب سایت cryptocompare در ماه جولای تعداد مبادلات در بازار رمزارزهای دنیا کاهش پیدا کردو ارزش سرمایه در چرخش در این بازار نسبت به ماه قبل از ان کمتر شد.

شمار سرمایه گذاران خصوصی در بازار رمز ارزها در ماه جولای ۱۲ درصد کمتر از ماه قبل از ان اعلام شد. در این ماه برای اولین بار طی پنج ماه اخیر قیمت بیت کوین به کمتر از ۳۰ هزار دلار رسید و برای اولین بار طی دو ماه گذشته قیمت اتریوم به کمتر از دو هزار دلار سقوط کرد.

آمارها نشان می دهد حجم تجمعی مبادلات در بازار رمز ارزها نسبت به ماه ژوین ۱۴ درصد کمتر بود. متوسط ارزش مبادلات روزانه در این ماه برابر با ۳۱۹ میلیون دلار بود که نسبت به ماه ژوین سال جاری ۳۵ درصد کمتر بود.

کاهش حجم و ارزش مبادلات در بازار به دلیل افت قیمت و در نهایت  مقابله دولت چین با این بازار و فعالان این بازار اعلام شد. تحولات ارزش دلار هم روی بازار تاثیر داشت ولی با توجه به بازار دلار نوسان های زیادی را تجربه می کند، تاثیر این عامل به سرعت از بین خواهد رفت.

کد خبر: ۱۰۰٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha