۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
از همه امکانات برای حل سریع مشکل آب استان خوزستان استفاده شود
رئیس جمهور:

از همه امکانات برای حل سریع مشکل آب استان خوزستان استفاده شود

­رئیس جمهور اعتراض مردم در شرایط سخت و طاقت فرسای ناشی از بی آبی در خوزستان را حق مردم این استان مقاوم و قهرمان پرور کشور دانست و تاکید کرد: باید حق معترضان را محترم بشماریم و حرفشان را بشنویم.

به گزارش بازار، روحانی بعد از ظهر پنج شنبه در تماس تلفنی با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان ضمن دریافت گزارش استاندار از وضعیت استان و اقدامات انجام شده برای حل مشکلات اخیر، تاکید کرد: تحمل بی آبی و گرمای بالای ۵۰ درجه، بسیار سخت و طاقت فرساست و مردم حق دارند به شرایط موجود اعتراض کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه شرایط ایجاد شده در استان بدلایل کاملا ناخواسته بوده است، گفت: مردم خوب، صبور و مقاوم استان تردید نداشته باشند که دولت گوش شنوای صدای اعتراض بحق آنها است و همه سعی و تلاش خود را برای حل سریع مشکل بی آبی ناشی از خشکسالی بی سابقه کشور و انباشت مشکلات باقی مانده از سال های گذشته، بکار خواهد بست.

وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مقام های استان به مردم و تشریح دلایل وضعیت ایجاد شده به صورت کاملا شفاف و دقیق به مردم به استاندار خوزستان دستور داد از همه امکانات لازم در استان و همچنین استان های همجوار استفاده کرده و با هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها نسبت به حل سریع مشکلات ایجاد شده اقدام کند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به سفر فردای معاون اول رئیس جمهور به استان برای بررسی و پیگیری از نزدیک مشکلات به نمایندگی از رئیس جمهور و دولت، تاکید کرد هماهنگی های لازم برای حداکثر استفاده از ظرفیت این حضور برای رفع سریع مشکلات انجام گیرد.

کد خبر: ۱۰۰٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha