بعد از حدود ۲دهه صبر بالاخره برانکو به بازار برگشت. همان طور که در تیزر این خودرو اعلام شد، نام برانکو نام سنگینی است و باید دید که این مدل جدید ۲۰۲۱ میتواند این وظیفه سنگین را به دوش بکشد یا خیر؟

به گزارش بازار؛ "فورد برانکو" جدید به نوعی بازسازی خاطره یک افسانه است همانطور که در تیزر این خودرو گفته شده یرانکو یک افسانه بود و همه ما هم باید قبول کنیم که این خودرو یک افسانه تکرار نشدنی بود. خودرویی که چندین سال تولید شد و هنوز هم طرفداران زیادی در بین طرفداران خودرو های کلاسیک و آفرودر ها دارد. نسل جدید با الهام گیری از مدل قدیمی یک خودروی "افرود" بی نظیر و با تکنولوژی‌های جدید و نوآوری های به روز وارد بازار کرده است. چیزی که شاید کمی در ذوق ماشین بازها بزند موتور ۶ سیلندر این خودرو هست که شاید به اندازه موتور ۸ سیلندر برای طرفداران این سبک جذابیت نداشته باشد.

برای این مدل دو موتور قابل سفارش است: یکی موتور ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربو که ۲۷۰ اسب بخار قدرت دارد و موتور پایه است و موتور ۲.۷ لیتری تویین توربو ۶ سیلندر که ۳۱۰ اسب بخار قدرت دارد و قدرتمند ترین موتور خانواده برانکو محسوب می شود. از لحاظ فنی قدرت برانکو روی کاغذ بنظر کافی میاید ولی شور و هیجانی که یک برانکو ۸ سیلندر به ما می دهد را در این خودرو نمی بینیم.

از مشخصات فنی که بگذریم می رسیم به قیمت این خودرو. این ماشین چند تیپ داشته ولی کلا خانواده "برانکو" سه تیپ اصلی دودر و چهاردر و اسپورت ادونچر دارد که قیمت این ها نیز با هم متفاوت است. قیمت مدل بیسیک ۲۹۹۹۵ دلار است و قیمت مدل "فرست ادیشن" که برخلاف نامش فول ترین مدل برانکو است ۶۰۸۰۰ دلار قیمت دارد. به نظر می‌رسد که مدل آخر "برانکو" کمی قیمت بالایی داشته باشد اما در مقابل رقبایش قیمتش خیلی بالا نیست و قابل رقابت است.

۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۳۰٬۲۴۱

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha
    ;