۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
۳۰۰ نفر از صاحبان واحدهای تجاری منطقه آزاد چابهار اجاره بهای خود را بخشیدند
دبیر اتاق چابهار:

۳۰۰ نفر از صاحبان واحدهای تجاری منطقه آزاد چابهار اجاره بهای خود را بخشیدند

چابهار- دبیر اتاق بازرگانی و صنایع منطقه آزاد چابهار گفت: بیش‌از ۳۰۰ نفر از صاحبان واحدهای مراکز تجاری این منطقه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مغازه‌ها اجاره‌بهای خودشان را تا پایان این تعطیلات بخشیدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد چابهار، محمدصادق مبرهن اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در منطقه و تعطیلی مراکز تجاری و عدم فروش در صنوف مختلف ممکن است این تعداد افزایش یابد.

وی افزود: هماهنگی با سازمان منطقه آزاد چابهار در تمامی موارد به ویژه اجرای درخواست مدیرعامل سازمان مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری و خدماتی منطقه و جلوگیری از ایجاد هر گونه تجمع و اجتماع خطرزا از دیگر اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

دبیر اتاق بازرگانی و صنایع منطقه آزاد چابهار گفت: ارسال نامه و درخواست مکتوب به مدیرعامل سازمان در خصوص ارائه تسهیلات، تخفیفات و معافیت‌های مرتبط با ایام تعطیلی از طرف سازمان و موافقت با بخشی از درخواست‌ها و ابلاغ آن به واحدهای سازمانی از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی بوده است.

وی بیان کرد: مذاکره با بانک رسالت برای دریافت تسهیلات با نرخ صفر درصد به منظور تامین حقوق اسفند ٩٨ کارکنان موسسات و مالکان مراکز تجاری و دریافت تسهیلات در کمتر از دو روز توسط چهار موسسه انجام شد.

کد خبر: ۹٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha