اتاق بازرگانی تهران تا سوم مرداد تعطیل است
در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا؛

اتاق بازرگانی تهران تا سوم مرداد تعطیل است

به دنبال مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات و سازمان‌ها در استان‌های تهران و البرز، اتاق بازرگانی تهران نیز از روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه تا یکشنبه ۳ مردادماه تعطیل است.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران همگام با اجرای مصوبه دولت و ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی شش روزه استان‌های تهران و البرز، از روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه تا یکشنبه ۳ مردادماه جاری، تعطیل است.

به دنبال پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس‌جمهور مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از روز سه‌شنبه هفته جاری تا یکشنبه هفته آینده، اتاق تهران نیز در راستای اجرای این مصوبه و ضرورت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، طی شش روز آتی تعطیل است.

لازم به ذکر است که امور مربوط به رسیدگی پرونده‌های گواهی مبدأ طی روزهای تعطیل در اتاق تهران انجام شده و صرفاً تحویل اوراق فیزیکی آن در روز دوشنبه چهارم مرداد ماه و پس از پایان قرنطینه انجام می‌گیرد.

بنابر اعلام بانک مرکزی و نهادهای مسوول، فعالیت تمامی بانک‌ها در استان‌های تهران و البرز، بورس تهران، بازار تهران و بسیاری از صنوف و مشاغل از روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه تا روز یکشنبه ۳ مردادماه تعطیل شده و این در حالی است که طرح ترافیک در تهران نیز طی این مدت لغو شده‌است.

همچنین بر اساس اعلام وزارت کشور، طی شش روز آینده خروج خودروهای شخصی با پلاک استان‌های تهران و البرز و ورود خودروهای شخصی با پلاک‌های دیگر شهرها به تهران و البرز ممنوع است.

کد خبر: ۹۹٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha