۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
بسته های ترافیکی ویژه مشتریان اینترنت پر سرعت ارائه می شود
مدیرمخابرات منطقه کردستان:

بسته های ترافیکی ویژه مشتریان اینترنت پر سرعت ارائه می شود

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان از ارائه بسته های ترافیکی جدید برای مشتریان اینترنت پر سرعت در این استان همزمان با دیگر نقاط کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت، با اعلام اینکه شرکت مخابرات ایران در همه حال به منظور بهره مندی مشتریان از سرویس ها و بسته های متنوع برنامه ریزی خواهد کرد، گفت: همزمان با فرا رسیدن اعیاد قربان تا غدیر بسته های ترافیکی، ویژه مشتریان اینترنت پرسرعت ارائه می شود.

وی با اشاره اینکه این کمپین از تاریخ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۴، هشتم مرداد سال جاری اجرا می شود، اظهار کرد: مشتریان جهت خرید بسته های کمپین عید تا عید می توانند از طریق تماس با شماره ۲۰۲۰ با تلفن ثابت، استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* با تلفن همراه و مراجعه به پنل کاربری مشتریان به نشانی ADSL.TCI.IR اقدام نمایند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح ویژگی و مزایای بسته های تعریف شده در این کمپین، افزود: نرخ مصرف داخلی و بین المللی بسته های این طرح برای هر مشتری بر اساس نرخ مصرف سرویس اصلی محاسبه می شود.

وی یادآور شد: شرایط استفاده برای مشتریان (طلاب و دانشجو) که دارای بسته ترافیکی زمان دارِ فعال هستند، وجود ندارد.

حکمت افزود: مشترک پس از اتمام ترافیک و یا مهلت بسته می تواند در بازه برگزاری کمپین نسبت به خرید بسته ترافیکی دیگر اقدام کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه به منظور ارائه یکسان و بهره مندی مشتریان از این بسته ها برنامه ریزی های کارشناسی شده صورت گرفته است، گفت: در این راستا خرید بیش از یک بسته ترافیکی برای یک مشترک به صورت همزمان تعریف نشده است.

وی در ادامه بسته های ترافیکی، ویژه مشتریان اینترنت پر سرعت که همزمان با فرا رسیدن اعیاد قربان تا غدیر ارائه می شود را مطابق جدول زیر اعلام کرد.

بسته های ترافیکی ویژه مشتریان اینترنت پر سرعت ارائه می شود

کد خبر: ۹۹٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha