۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
ضرورت پرداخت حقوق معلمان حمایتی که ماه هاست حقوق دریافت نکرده اند
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس:

ضرورت پرداخت حقوق معلمان حمایتی که ماه هاست حقوق دریافت نکرده اند

صباغیان، نماینده مردم مهریز در مجلس بیان کرد: حقوق معلمان که حداقلی بگیر هم هستند، از اسفندماه سال گذشته پرداخت نشده و آنها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در اخطار قانون اساسی خطاب به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چرا شبکه ملی اطلاعات علی رغم تاکید قانون و مقام معظم رهبری شکل نمی گیرد؟

نماینده مردم مهریز و بافق با اشاره به تاخیر در پرداخت حقوق معلمان حمایتی خطاب به رئیس مجلس افزود: آقای قالیباف؛ حقوق این افراد که حداقلی بگیر هم هستند، از اسفندماه سال گذشته پرداخت نشده است، باید خود را جای این افراد بگذاریم که اگر چند ماه حقوقمان پرداخت نشود، در زندگی دچار مشکل می شویم. این افراد تمام حقوقشان یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان الی دو میلیون است که اگر نگیرد با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

وی اضافه کرد: هیات رئیسه هر تصمیمی بگیرد قابل قبول بوده و ما نیز تابع قانون هستیم، از این رو از زحمات آقای پژمانفر که کمیسیون اصل ۹۰ را زنده و به مجلس اعتبار بخشیده اند، تشکر کرده و امیدوارم آقای شجاعی نیز این مسیر را ادامه دهند.

کد خبر: ۹۹٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زارعی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      0 0
      عجب بالاخره پیداشد معوقه شش ماه حق التدریس را درمجلس مطرح کند.شرمندگیش برای وزیر که حتی این معوقه رااعلام هم نمی کند .خدایا خودت به فریاد برس .