۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
تداوم قرمز پوشی بازار رمز ارزها؛قیمت اتریوم در مرز ۱۹۰۰ دلار قرار گرفت
تحلیل روزانه بازار رمز ارزها؛

تداوم قرمز پوشی بازار رمز ارزها؛قیمت اتریوم در مرز ۱۹۰۰ دلار قرار گرفت

روز دوشنبه ۲۸ تیرماه قیمت تمامی رمزارزها در بازار جهانی کاهش پیدا کرد. در این روز اتریوم با قیمتی کمتر از ۱۹۰۰ دلار و دوج کوین با قیمت ۱۸ سنت به فروش رسید.

بازار؛ گروه بین الملل: در روز دوشنبه ۱۹ جولای سال ۲۰۲۱ میلادی بازار رمز ارزها بازهم قرمز پوش بود و ارزش اغلب رمز ارزها با کاهش همراه بود. این وضعیت در تعداد زیادی از روزها در یک ماه گذشته تجربه شده است و به همین دلیل در گزارشهای زیادی از بازار رمز ارزها به عنوان بازاری پر تلاطم با احتمال زیان دهی بالا نام برده شده است.

البته این شرایط برای افرادی وجود دارد که اخیرا وارد این بازار شده اند. اگر فردی یک سال قبل بیت کوین خریداری کرده باشد، هم اکنون ارزش آن چندین برابر شده است. در این روز برای اولین بار طی یک ماه گذشته قیت اتریوم به کمتر از ۱۹۰۰ دلار رسید و دوج کوین با تجربه کاهش ۶ درصدی ارزش با قیمت ۱۸ سنت مبادله شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط وب سایت کوین دسک قیمت هر بیت کوین برابر با ۳۱ هزار و ۷۴۲ دلار و قیمت هر اتریوم برابر با ۱۸۹۷ دلار است که قیمت آنها به ترتیب با کاهش ۱.۱۳ درصدی و ۳.۹۹ درصدی همراه بود. در این روز هر XRP بعد از تجربه کاهش قینت کمتر از یک درصد با قیمت ۵۸ سنت در بازار مبادله شد.

علاوه بر گزارشهای مختلفی که همه در مورد کاهش قیمت رمز ارزها و احتمال تداوم این وضعیت منتشر شده است، در این روز خبری مبنی بر دیدگاه برخی از بانکها و سرمایه گذاران بزرگ در مورد پر خطر بودن فعالیت در بازار رمز ارزها منتشر شد.

خبری که نشان از مقابله آنها با توسعه این بازار داشت. حتی خطرات بالای فعالیت در بازار استیبل کوین ها در این گزارشها بررسی شده بود وتاکید شد که این بازار برای فعالیت نیاز به قانون گذاری و نظارت بیشتری دارد.

از طرف دیگر خبری مبنی برجلسات برگزار شده در میان هیات مشاوران دولت امریکا در مورد وضعیت بازار استیبل کوین ها منتشر شده است. جلساتی که قرار است زمینه را برای قانونمند شدن این بازار و ممانعت از استفاده از آن برای فعالیتهای مجرمانه فراهم کند.

 از طرف دیگر دو کشور هنگ کنگ و لیتوانی اخیرا به فعالان بازار رمز ارزها برای همکاری با چندین بانک رمز ارز هشدار دادند و به مردم اعلام کردند احتمال اعمال نظرهای سیاسی در  فعالیت این بانکها و ضررهای مالی کلان وجود دارد. این دو کشور از فعالان بازار رمز ارز خواستند با احتیاط بیشتری وارد این بازارها شوند و در نظر داشته باشند که در این شرایط احتمال زیان دیدن در بازار بیش از کسب سود است.

کد خبر: ۹۹٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha