۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
مجلس موافق اجرای لایحه رتبه بندی معلمان است| ضرورت توجه دولت به معیشت فرهنگیان
نماینده مردم مهاباد در مجلس:

مجلس موافق اجرای لایحه رتبه بندی معلمان است| ضرورت توجه دولت به معیشت فرهنگیان

محمودزاده، نماینده مردم مهاباد در مجلس بر ضرورت توجه دولت به معیشت فرهنگیان تاکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس موافق اجرای لایحه رتبه بندی معلمان هستند.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ملت، جلال محمودزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و هیات دولت، گفت: اینجانب و اکثر نمایندگان با تصویب و اجرای لایحه رتبه بندی معلمان موافق هستیم و ضروری است دولت به معیشت و حقوق فرهنگیان توجه کند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای روحانی؛ این چه شیوه مملکت داری است، سیمان یک شبه از کیسه ۲۵ هزار تومان به ۸۵ هزار تومان افزایش می یابد، افراد فاقد مسکن چه کاری باید انجام دهند و چرا دولت به فکر تولید برق برای صنایع کشاورزی و مصرف خانگی نیست. متاسفانه شاهد قطع آب و برق هستیم.

وی با اشاره به اینکه رخدادهای صورت گرفته نشان دهنده صحیح نبودن خودکفایی دولت در تولید برق است، تصریح کرد: متاسفانه مردم تحت فشار مسائلی مانند کولبری، زباله گردی، تامین آب شرب، کالاهای اساسی، سیمان و ... هستند، آیا دولت در فکر این مسائل است؟

محمودزاده افزود: مدیریت دولت در کشور به غیر از ایجاد مشکل بیشتر برای مردم و تشکیل جلسات غیر مفید چه سودی دارد؟ امیدوارم دولت جدید با به کارگیری وزرای کارآمد و نخبگان واقعی از هر قوم و قبیله و مذهبی در بدنه دولت به مسائل مردم رسیدگی کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور منتخب دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: هوشیار باشید کسانی به بهانه مسائل استانی و شهرستانی بلایی که بر سر دولت دوازدهم آورده اند بر سر دولت شما نیاورند.

کد خبر: ۹۹٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha