۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
مجوز خرید گندم به صورت توافقی در زنجان صادر نشده است
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

مجوز خرید گندم به صورت توافقی در زنجان صادر نشده است

زنجان- زمانی، سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: بر حسب نیاز در استان زنجان برای هیچ کارخانه یا مرکزی مجوز خرید گندم به صورت توافقی صادر نشده است.

ولی الله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خرید گندم در استان زنجان آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از ۴۱۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی اظهار کرد: خرید گندم هم در استان زنجان بیش از ۱۵۳ هزار تن خواهد بود چرا که به علت کاهش بارش ها خرید گندم هم به تبع کاهش دارد.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: خرید تضمینی محصول گندم از کشاورزان استان در ۳۷ مرکز رسمی با محوریت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان انجام می شود و خرید گندم  تنها توسط مراکز وابسته به شرکت غله مجاز انجام می شود.

زمانی با بیان اینکه بر حسب نیاز در استان برای هیچ کارخانه یا مرکزی مجوز خرید گندم به صورت توافقی صادر نشده است، ابراز داشت: به غیر از مراکز خرید رسمی، سایر محل‌ها یا مراکزی که گندم خریداری کنند مجاز نبوده و باید با قید فوریت موجودی گندم خود را به مراکز دولتی در استان تحویل دهند.

وی افزود: خروج گندم به هر شکل و مقدار از استان زنجان ممنوع است و کشاورزانی که گندم خود را به مراکز دولتی تحویل دهند در اولویت حمایت‌های دولتی خواهند بود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان تصریح کرد: متاسفانه کاهش بارندگی در استان تولید و به تبع خرید گندم را کاهش داده است.

کد خبر: ۹۹٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha