۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
مسئولان ایلام موانع و مشکلات بر سر راه تولید را مرتفع کنند
یک تولیدکننده ایلامی در گفتگو با بازار

مسئولان ایلام موانع و مشکلات بر سر راه تولید را مرتفع کنند

ایلام- عباسی، یکی از تولیدکنندگان ایلامی با اشاره به اینکه مسئولان ایلام موانع و مشکلات بر سر راه تولید را مرتفع کنند، گفت: فرصت افزایش تولید در واحدهای تولیدی وجود دارد.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هم اکنون دارای کارخانه تولید سوسیس و کالباس در شهرک صنعتی  ایلام هستم، زمانی قفل رکود بر پایه اش نقش بسته بود و حالا ثمره تلاش و پشتکار افزایش ۲.۵ برابری تولید در این واحد تولیدی بوده است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه نیمه فعال بوده است، افزود: هم اکنون به همت مدیران کارخانه و به کارگیری ابزار آلات جدید و همین طور جدیت کارگران این واحد تولیدی میزان تولید به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. 

عباسی بیان کرد: قبل از فعال شدن این واحد تولیدی، ظرفیت این کارخانه بر اساس پروانه هایی که از سازمان صمت و سازمان غذا و دارو صادر شده بود، 6 تن در ماه بود با تلاش و اقدامات انجام گرفته هم اکنون به ۲.۵ برابر ظرفیت افزایش پیدا کرده است.

این تولیدکننده ایلامی افزود: با فعال شدن این واحد تولیدی هم اکنون ۳۲ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه محصولات ما سوسیس، کالباس، همبرگر و ... است، افزود: این واحد تولیدی این روزها با ظرفیت کامل در حال عرضه محصولات خود به بازارهای مصرف است.

وی ادامه داد: محصولات تولیدی در این کارخانه علاوه بر بازارهای ایلام به استان های کرمانشاه، کرج، شیراز، فارس، لرستان و زنجان نیز ارسال می شود. 

عباسی عنوان کرد: تولید موفق بدون رعایت شاخصه کنترل کیفیت امکان پذیر نیست، در این واحد تولیدی آزمایشات به صورت هفتگی یا ماهانه انجام و نتایج آن به سازمان غذا و دارو ارسال و از لحاظ میکروبی با نمونه ها تطبیق داده می شود.

وی گفت: در یک موسسه یا واحد تولیدی نظارت بر کار، حضور در محل کار بسیار تعیین کننده است.

این تولیدکننده ایلامی اضافه کرد: با وجود موانع و مشکلاتی که بر سر راه تولید وجود دارد اما با تلاش و همت می توان این موانع را از سر راه برداشت و فرصت ها را برای تولید دو چندان کرد.

کد خبر: ۹۹٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha