۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
شریان ارتباطی ریلی و جاده‌ای خراسان شمالی بسیار ضعیف است
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس:

شریان ارتباطی ریلی و جاده‌ای خراسان شمالی بسیار ضعیف است

بجنورد- وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: شریان ارتباطی ریلی و جاده‌ای استان بسیار ضعیف است.

محمد وحیدی در گفتگو با ​​​​بازار، اظهار داشت: شریان ارتباطی ریلی و جاده‌ای استان خراسان شمالی بسیار ضعیف است هر چند ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه فراوانی دارد.

وی افزود: وقتی خط ریلی مناسب نداریم باعث می شود سرمایه گذار برای احیای کارخانه سیمان سمنگان ریسک سرمایه گذاری را نمی پذیرد.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی احیای سیمان سمنگان را یکی از اولویت‌های استان دانست و گفت: ماه هاست که جلسات متعددی برای احیای سیمان سمنگان برگزار می‌کنیم و با توجه به اینکه آستان قدس اجرای سیمان سمنگان را تاکنون انجام نداده در تلاش هستیم تا کارخانه سیمان را از آستان قدس به سایر سرمایه‌گذاران انتقال دهیم.

وحیدی در ادامه با اشاره به مدیریت بحران آب در استان گفت: تامین آب شرب برای دام، یکی از مهمترین بحران‌هایی است که در استان گریبان گیر عشایر استان شده که باید از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌ها برای رفع کمبود آب استفاده کرد.

وی خواستار فراخوان از مجموعه‌های مدیریت بحران در بخش های سپاه، ارتش و نیروهای مختلفی که می توانند کمک حال عشایر استان در شرایط سخت کمبود آب باشند تا دام‌هایشان تلف نشود شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حمایت از این قشر زحمت کش طی مذاکرات با مدیرکل بحران استان جهت رفع مشکلات آب، وی قول مساعدت جهت تامین تانکر آب را صادر کردند.

کد خبر: ۹۹٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha