۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۱۵ هزار شغل در همدان ایجاد می کند
استاندار همدان:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۱۵ هزار شغل در همدان ایجاد می کند

همدان - استاندار همدان گفت: تاکنون ۱۵هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در همدان محقق شده و در تفاهم‌نامه جدید با این نهاد مقرر شد ۱۵هزار شغل دیگر نیز ایجاد شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ سیدسعید شاهرخی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: استان همدان به مثابه یک کارگاه بزرگ سازندگی در حال تلاش و فعالیت در حوزه های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری، اجتماعی و فرهنگی است.

وی بابیان اینکه سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان همدان بر اساس مطالبات مردم و برای توسعه متوازن جامعه پیش‌بینی شده است؛ افزود: به تاسی از سیاست‌های دولت و منویات مقام معظم رهبری توجه به معیشت و اشتغال از اولویت‌های اصلی و اساسی است که در استان همدان دنبال می‌شوند. 

شاهرخی با تاکید بر اینکه پروژه‌های ملی قابل توجهی در استان همدان طی ۸سال گذشته یا به بهره‌برداری رسیده، یا درحال ساخت‌ است، گفت: طی چندسال اخیر سعی شده تا زیرساخت‌های کلیدی و اساسی هر منطقه در استان مهیا شود.

وی با بیان اینکه طی ۷ سال گذشته سه سد تکمیل و بهره برداری شده و دو سد دیگر نیز در حال ساخت هستند که از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های استان هستند، گفت: پتروشیمی همدان ۱۸سال راکد بود که طی فعالیت و تلاش جدی احیا شد و امروز برای ۲۵۰نفر اشتغالزایی شده و تولیدات آن نیز به خارج از کشور صادر می‌شود.

استاندار همدان گفت: امسال ۸۰ پروژه ملی تاثیرگذار در استان همدان با اعتبار دو هزار و ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار در پیوست بودجه مجلس تعریف شده است.

وی افزود: سال گذشته کلنگ پروژه ساخت ۲هزار واحد مسکن برای محرومین استان، زده شد که کمتر از یک سال آماده شدند و یک هزار واحد مسکن محرومین در استان همدان در دست اجرا قرار دارد.

شاهرخی یادآور شد: تا کنون ۱۵هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در همدان محقق شده و در تفاهم‌نامه جدید با این نهاد مقرر شد ۱۵هزار شغل دیگر نیز ایجاد شود.

وی با یادآوری اینکه استان همدان در حوزه ایجاد مجتمع‌های گلخانه در کشور، دارای رکورد است، عنوان کرد: هر دوهفته یک‌بار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و با پیگیری و نظارت جدی تسهیل‌گر امور واحدهای تولیدی استان هستند.

کد خبر: ۹۹٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha