۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
درآمد تأمین اجتماعی در اردبیل ۳۰ درصد افزایش یافت
استاندار اردبیل:

درآمد تأمین اجتماعی در اردبیل ۳۰ درصد افزایش یافت

اردبیل- بهنام جو، استاندار اردبیل از افزایش ۳۰ درصدی درآمد تأمین اجتماعی و ارائه خدمات بیشتر به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران خبر داد.

اکبر بهنام‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: اداره کل تأمین اجتماعی اردبیل در سال‌های اخیر خدمات متنوعی را با هدف جلب رضایت جامعه هدف و بیمه‌شدگان این سازمان انجام داده که در استان نیز بخش عظیمی از این فعالیت‌ها به ویژه همسان‌سازی حقوق و مزایای بازنشستگان به خوبی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح حقوق بازنشستگان در دو سال اخیر از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته و همچنان بحث همسان‌سازی حقوق و مزایای بازنشستگان مورد توجه و دقت نظر است.

استاندار اردبیل گفت: سازمان تأمین اجتماعی با درآمدزایی مناسب در سال‌های اخیر بدون تکیه بر منابع دولتی توانسته این افزایش حقوق را در احکام بازنشستگان اعمال کند که اسباب رضایت جامعه هدف فراهم شده است.

بهنام‌جو به افزایش ۳۰ درصدی درآمد تأمین اجتماعی به رغم شرایط کرونایی اشاره کرد و افزود: ما سرمایه‌گذاری‌های خوبی را از سوی شرکت شستا متعلق به تأمین اجتماعی در مناطق مختلف شاهد هستیم که در سرعین نیز این شرکت سرمایه‌گذاری برای ساخت هتل پنج ستاره ورود پیدا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود شرکت سرمایه‌گذاری شستا بتواند سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و اشتغالزا را در مناطق مختلف استان انجام داده و در این شرایط حساس و خطیر جامعه دین خود را به بیمه‌شدگان و جامعه هدف تأمین اجتماعی انجام دهد.

بهنام‌جو به فعالیت‌های خوب درمانی در استان اشاره کرد و ادامه داد: در بخش درمان احداث درمانگاه‌های متعدد در شهرهای مختلف از جمله فعالیت‌هاست و در کنار آن تلاش بر این بوده تا برای بیمارستان ارس و سبلان در پارس‌آباد و اردبیل تجهیزات و امکانات جدید مهیا شده و بیمه‌شدگان از آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: خرید انواع دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن پزشکی به ویژه ام. ار. آی و سی. تی. اسکن در مناطق مختلف و توسعه اورژانس شرایطی مناسب را در این مجموعه فراهم کرده که به زودی بزرگترین اورژانس تأمین اجتماعی نیز در اردبیل افتتاح خواهد شد.

بهنام‌جو در ادامه به شرایط کرونایی در استان و همکاری خوب مراکز بیمارستانی این سازمان در پذیرش بیماران اشاره کرد و گفت: هم در بیمارستان سبلان اردبیل و هم ارس پارس‌آباد از تخت‌های بیمارستانی برای بستری و مداوای بیماران کرونایی استفاده شده و این آمادگی وجود دارد که همچنان در مهار بحران کرونا از این تجهیزات و امکانات استفاده شود.

استاندار اردبیل به اجرای طرح ۳۰۷۰ سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح ارائه خدمات به تعداد ۳۰ مورد به شکل غیرحضوری زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا ۷۰ میلیون بار مراجعه به تأمین اجتماعی کمتر شده و مردم به راحتی در فضای اینترنتی و غیرحضوری خدمات مناسبی را از تأمین اجتماعی دریافت کنند.

کد خبر: ۹۸٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha