۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
 وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی در زنجان برگزار می شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی در زنجان برگزار می شود

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان از برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های معدنی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، علی یگانه فرد از برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های معدنی در زنجان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های با اولویت اتاق زنجان هر ساله به مبحث آموزش اختصاص داشته تا از آن طریق در راستای توانمندسازی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی زنجان اهتمام داشته باشد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان در بخش آموزش به عنوان اتاق برتر کشور در بین اتاق‌ها سراسر ایران شناخته می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا با توجه به اختیارات و وظایف شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های معدنی تدارک دیده شده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: بهره گیری از توان کارشناسی سازمان‌ها و دستگاه‌ها در طرح مسائل و مشکلات اقتصادی، ارائه آموزش‌های لازم در خصوص قوانین و مقررات جاری محیط کسب و کار برای فعالان اقتصادی و ارتقای مهارت‌های شغلی و کارآفرینی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

یگانه فرد با بیان اینکه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان در تشکیل جلسات، پیگیری مصوبات، دستاوردهای شورا، مصوبات ملی و موضوعات مهم اقتصادی جایگاهی مطلوبی را در کشور کسب کرده است، ابراز کرد: بر اساس گزارش وزارت کشور در ارزیابی شوراهای استانی، شورای گفت‌وگوی زنجان در بازه ۶ ماه گذشته با ۱۵ رتبه ارتقا، از رتبه ۲۳ به جایگاه  هشت کشوری رسیده است.

وی گفت: هر ساله دوره‌های مختلفی به همت اتاق بازرگانی زنجان در بخش‌های مختلف اقتصادی و بازرگانی برگزار می‌شود که حتی با وجود شیوع کرونا نیز این دوره‌ها با حضور پرشور علاقه مندان به صورت وبیناری پیگیری شده است.

کد خبر: ۹۸٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha