۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
پرداخت تسهیلات به ۷۰هزار هکتار اراضی دیمزار گلستان
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گلستان خبر داد

پرداخت تسهیلات به ۷۰هزار هکتار اراضی دیمزار گلستان

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گلستان از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به ۷۰ هزار هکتار از اراضی دیمزار گلستان به منظور اجرای طرح جهش تولید خبر داد.

محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در سال دوم تفاهمنامه با جهاد کشاورزی و در راستای طرح جهش تولید سال ۱۴۰۰ به ۷۰ هزار هکتار از اراضی دیمزار استان کمک بلاعوض و تسهیلات ارازان قیمت پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه ستاد فرمان امام در تلاش است با حمایت از این طرح بتواند کمک موثری به بخش کشاورزی گلستان داشته باشد، خاطرنشان کرد: حمایت های این ستاد شامل تامین نهاده های کشاورزی، کود، سم، بذر، ادوات کشاورزی به تعداد ۱۱۹ دستگاه، جذب نیرو و بکارگیری کارشناسان بومی برای آموزش و ترویج، سرکشی میدانی از اراضی و دیگر موارد است.

سلمان زاده با اشاره به اینکه حمایت از دیمزارهای استان نسبت به سال گذشته سه و نیم درصد افزایش اعتبارات و سظح زیر کشت دارد، افزود: پیش بینی ما بر این است که در سال جاری بتوانیم بالای ۸۰ درصد برنامه های خود را در این زمینه محقق سازیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گلستان یادآور شد: ستاد اجرایی  فرمان امام (ره) در نظر دارد برای سال ۱۴۰۰ در کل استان سه هزار و ۳۵۰ طرح با ظرفیت ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کند.

کد خبر: ۹۸٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha