۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
بررسی توسعه صادرات مبلمان و تجهیزات اداری به عراق

بررسی توسعه صادرات مبلمان و تجهیزات اداری به عراق

پیلتن، مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: نشست میز کشوری عراق با رویکرد بررسی مشکلات و راهکارهای توسعه صادرات مبلمان و تجهیزات اداری ایران به این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران در زمینه بررسی بازارهای محصولات صادراتی کشور و تلاش جهت شناسایی  راهکارها و رفع موانع و مشکلات فراروی توسعه صادرات گروه‌های مختلف کالایی به کشورهای همسایه به ویژه عراق، میز کشوری عراق با رویکرد بررسی مشکلات و راهکارهای توسعه صادرات مبلمان و تجهیزات اداری از ایران به این کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نشست که قرار است با حضور نمایندگان چند تشکل و شرکت تولیدکننده و صادرکننده ذی‌ربط و ستاد توسعه همکاری‌های ایران و عراق، وزارت امور خارجه و اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق مشکلات و راهکارهای توسعه صادرات محصولات مذکور به عراق مورد بررسی قرار گیرد.

پیلتن ادامه داد:عراق اولین شریک صادراتی ایران در میان کشورهای همسایه و دومین بازار هدف صادراتی کشور در جهان محسوب می‌شود.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه چین، ایران، ترکیه، مصر، مالزی و کشورهای عضو اتحادیه اروپا بیشترین صادرات ملزومات اداری به عراق را دارند، اضافه کرد: پس از برگزاری میز تخصصی صادرات محصولات کشاورزی به عراق در خرداد ماه سال ۱۴۰۰، این دومین جلسه میز عراق در سال جاری محسوب می‌شود که با رویکرد بررسی تخصصی راه‌های توسعه صادرات یک گروه کالایی از ایران به عراق در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است، این جلسه روز دوشنبه ۲۱تیرماه ۱۴۰۰ توسط دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۹۸٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha