۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
 خرید ۱۴۰ دستگاه تنفسی توسط فعالان اقتصادی مازندران
رئیس اتاق بازرگانی مازندران خبر داد:

خرید ۱۴۰ دستگاه تنفسی توسط فعالان اقتصادی مازندران

ساری - رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه فعالان اقتصادی به تعهدات خود برای مقابله با کرونا عمل کردند، گفت: تاکنون ۱۴۰ دستگاه تنفسی با حمایت بخش خصوصی برای مراکز درمانی استان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالله مهاجر دوشنبه شب در جلسه ستاد مقابله با کروناویرس با بیان اینکه در مجموع ۱۶۱ دستگاه تنفسی توسط بخش خصوصی تاکنون تعهد شده است، افزود: از این میزان تاکنون ۱۴۰ دستگاه تهیه و به مراکز درمانی ارائه شده است.

وی با اشاره به روند رو به رشد ابتلای به بیماری کرونا ویروس در استان مازندران، از ورود خیران برای تامین نیازمندی ها خبر داد و گفت: تاکنون خیران ۳۰ میلیارد ریال برای خرید ۲۰ دستگاه کمک تنفسی هزینه کردند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران افزود: همچنین ۱۴۰ دستگاه فشار مثبت دوطرفه نیز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط خیران خریداری و به مراکز درمانی ارائه شده است.

وی یادآور شد: دستگاه های تنفسی به بیمارستان های مناطق مختلف توسط فعالان استانی هدیه شده است.

مهاجر با بیان اینکه شرکت های مختلف مانند کاله، ماهیان خزری، آرین سینا، مازی نور، فولاد بهمن، لبنی دوشه آمل و غیره در خرید تجهیزات درمانی کمک کرده اند، افزود: اتاق بازرگانی تاکنون به تمامی تعهدات خود در ستاد مقابله با کرونا عمل کرده است.

کد خبر: ۹٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha