۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
 سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی غرب مازندران توسعه یابد
نماینده مردم تنکابن:

سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی غرب مازندران توسعه یابد

عباس آباد- حسینی، نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس خواستار فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در غرب استان و سرمایه گذاری در آن شد.

سید شمس الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار حمایت از رونق تولید و رفع موانع فرا روی را با توجه به شعار سال جاری امری مهم دانست و افزود: باید با رفع موانع زمینه فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال را فراهم کرد.

وی با اظهار اینکه برای اشتغال پایدار باید به تولید توجه اساسی داشته باشیم، افزود: تکمیل زنجیره تولید و بهره گیری از صنایع تبدیلی و تکمیلی برای توسعه تولیدات امری مهم به شمار می رود.

وی از مهمترین اولویت های اقتصادی را تولید ذکر کرد و با اشاره به پتانسیل غرب مازندران به دلیل نزدیک به پایتخت و بازارهای کشور، توسعه تولید و رفع موانع فراروی را امری مهم و ضروری دانست.

حسینی کارآفرینی و تولید را در صادرات محصول نقش آفرین دانست و گفت: برای جذب سرمایه گذار مستعد و کارآفرین در شهرک های صنعتی غرب مازندران باید برنامه ریزی داشته باشیم و موانع فرا روی را حل کنیم.

وی با اشاره به فعالیت شهرک های صنعتی در غرب مازندران، فعال کردن ظرفیت های راکد در این واحدهای صنعتی را در کمک به اشتغال پایدار در منطقه موثر خواند.

کد خبر: ۹۸٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha