۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
تحلیل رمز ارز  trx و بررسی سیکل اصلاحی
بازار بررسی می کند؛

تحلیل رمز ارز  trx و بررسی سیکل اصلاحی

با ریزش رهبر رمز ارز ها در طی یک ماه گذشته، قیمت  «تی آر ایکس» از سقف تاریخی خود حدودا ۶۵ تا ۸۰ درصد فاصله گرفته است.

رحمان امیرآبادی؛ بازار: با ریزش رهبر رمز ارز ها در طی یک ماه گذشته، قیمت    تی ار ایکس از سقف تاریخی خود حدودا ۶۵ تا ۸۰ درصد فاصله گرفته است و حال سوال اصلی این است که روند دراز مدت  این رمزارز">رمزارز چگونه خواهد بود؟ آیا ریزش‌ها به پایاین رسیده‌اند یا تازه در ابتدای روند نزولی قرار داریم؟

کجای سیکل هستیم ؟؟؟
برای مثال  زمانی که حمایت‌ها به سادگی شکسته می‌شوند، بهتر است که نمودار را به صورت هفتگی نگاه کرد چراکه در این تایم فریم حمایت‌ها و مقاومت‌ها اعتبار بیشتری دارند و همچنین دید بهتری نسبت به روند کلی ارئه می‌دهند.
 قیمت پس از تکمیل الگوی کلاسیک سرو شانه  و شکستن خط گردن در تراز ۰٫۰۴ دلار، رشدی حدودا ۴۰۰ درصدی را تجربه کرد و از آن زمان تا به حال در یک روند تقریبا نزولی قرار گرفته است

در  تایم فریم هفتگی هم اکنون یک خط روند صعودی بلند مدت ایجاد شده است( هرچند کشیدن خط روند متناسب با سبک ها متفاوت هست )  که حکم حمایتی دارد و روز گذشته نیز از همین ناحیه بازگشتی را شاهد بودیم. تلاقی این خط روند با حمایت استاتیک ۰.۰۴ دلار می‌تواند سد محکمی برای جلوگیری از افت بیشتر قیمت باشد.

با توجه به بررسی های دیگر مهم‌ترین مقاومت‌های پیش رو در مسیر رشد قیمت نیز سطوح ۰٫۰۶ و ۰٫۱ دلار محسوب می‌شوند که با عبور از آن‌ها می‌توان به فتح سقف تاریخی این نمودار امیدوار بود.

کد خبر: ۹۸٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha