۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
آینده اقتصادی ایلام با تکمیل پروژه‌های حوزه انرژی روشن است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

آینده اقتصادی ایلام با تکمیل پروژه‌های حوزه انرژی روشن است

ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: آینده اقتصادی استان با تکمیل پروژه‌های حوزه انرژی روشن است.

به گزارش خبرنگار بازار، حیدر نعمتی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای مشورتی کارشناسان دستگاه های اجرایی استان که با حضور معاونان سیاسی و امنیتی، امور عمرانی و منابع انسانی استاندار ایلام برگزار شد، اظهار داشت: ارائه راهکار برای حل مشکلات توسعه‌ای در استان باید به طرح موضوع، بیان مسئله و ارائه پیشنهادات به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در همین راستا طرح‌هایی از جمله حوزه انرژی، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان‌ها در حوزه گردشگری جمع‌آوری شده و بسیاری از این طرح‌ها نیز اجرا شده اند.

نعمتی یادآور شد: طرح پل معلق تنگه کافرین در شهرستان بدره در دست اجراست و در مناطقی دیگر نیز چنین پروژه هایی ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در حوزه انرژی خورشیدی، نیروگاه سیکل ترکیبی به عنوان یک سیاست در دستور کار قرار گرفته و از آنها حمایت می شود.

به گفته نعمتی، در حوزه نیروگاه برق نیز ۵۵۰ مگاوات با اعتبار ۳۰۰ میلیون یورو در حال اجرا است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مجوز زیست محیطی طرح‌ها با محوریت دستگاه‌های مسئول با سخت گیری های خوبی در حال اجرا است و سیلو سازی که اخیرا در استان باب شده نیز نوساز هستند و نیازی به بازسازی و تعمیر ندارند.

نعمتی در خصوص صادرات دام‌های استان نیز افزود: دام ها به صورت لاشه و با استفاده از ظرفیت کشتارگاه های استان صورت می گیرد و صدور دام زنده به مقصد کشتارگاه های سایر استان ها نیز امکان پذیر است.

کد خبر: ۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha