۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
بازار دوم لوازم خانگی مصرفی باید در کشور شکل گیرد
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان:

بازار دوم لوازم خانگی مصرفی باید در کشور شکل گیرد

قزوین- رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بازار دوم لوازم خانگی مصرفی در کشور باید شکل گیرد تا بتوانیم محصولات مصرف شده را دوباره به چرخه بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس تابش عصر چهارشنبه در  دومین همایش اعطای گواهینامه و تدریس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان قزوین که در شهرک صنعتی کاسپین قزوین با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه صنایع خانگی در کشور تنها یک بازار عرضه نخست وجود دارد در حالی که در تمام دنیا لوازم خانگی در بازار دوم دوباره به فروش می رسند.

وی گفت: راه اندازی این بازار میتواند تغییرات خوبی در حوزه لوازم خانگی در کشور ایجاد کند و پس از محصولاتی که در مرحله نخست مصرف به هر دلیل کنارگذاشته شده اند پس از تعمیر و بازسازی دوباره به چرخه باز میگردد.

رئیس سازمان حمایت زا مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: علم بازاریابی و مدیریت بازار به سرعت در حال تغییر و توسعه است و این درحالی است که در برخی از موارد مرتبط با بازار هنوز نتوانسته ایم خود را با بازارهای جهانی منطبق کنیم.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان اظهار داشت: خدمات پس از فروش در ایران امروز بسیار مورد توجه مردم و تولیدکنندگان است اما کمتر برندی است که در خصوص خدمات پیش از فروش فعالیت داشته باشد که یک نقص در حوزه مدیریت بازار در کشور محصول می شود.

تابش خاطرنشان کرد: شاید همین مسائل به ظاهر ساده باعث شده است که در حوزه برندینگ نتوانیم به جایگاهی که شایسته آن هستیم دست پیدا کنیم و نیاز است تا در بخش حوزه برندینگ برنامه ریزی جدی انجام شود تا بازارهای روز دنیا را از دست ندهیم.

کد خبر: ۹۷٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha