۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۶
توقع خودرویی از دولت سیزدهم؛ «صنعت خودرو» از باشگاه سیاسی دولت خارج شود
عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با بازار:

توقع خودرویی از دولت سیزدهم؛ «صنعت خودرو» از باشگاه سیاسی دولت خارج شود

روح الله ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید صنعت خودرو از باشگاه سیاسی دولت خارج و به یک خانواده صنعتی واقعی تبدیل و توسط متخصصان همین عرصه اداره شود.

روح الله ایزدخواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره توقعات از دولت آینده پیرو ساماندهی بازار خودرو گفت: اولین کار دولت در حوزه صنعت خودرو این است که تمرکز خود را بر افزایش کیفیت و کمیت تولید خودرو بگذارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه صنعت خودرو منتظر حمایت های دولتی است تصریح کرد: دولت همچنین باید گرد انحصار و شبه‌ انحصارات را در صنعت خودرو بزداید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین دولت سیزدهم به معنای واقعی کلمه باید دولت مردمی‌سازی در صنعت خودرو را دنبال کند.

نماینده مردم «تهران،ری،شمیرانات،پردیس» در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بدنه صنعت خودرو متخصصان لایقی دارد اما همیشه در فضای سیاست‌زده این افراد دیده نمی‌شوند و دائماً صنعت خودرو یک حیاط‌خلوتی برای انتصابات سیاسی می‌شود اما این دفعه و با مدیریت دولت سیزدهم باید ورق برگردد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر ما در حوزه خودرو فقر و کمبود برنامه نداریم و مهم این است که صنعت خودرو از باشگاه سیاسی دولت خارج و به یک خانواده صنعتی واقعی تبدیل و توسط متخصصان همین عرصه اداره شود.

کد خبر: ۹۷٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha