۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کشاورزان حاشیه سد شهید رجایی از کم آبی رنج می برند
نماینده مردم ساری و میاندرود:

کشاورزان حاشیه سد شهید رجایی از کم آبی رنج می برند

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: کشاورزان حاشیه سد شهید رجایی از کم آبی و بی آبی رنج می برند و باید برنامه ریزی درستی صورت گیرد.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مشکلات کم آبی بخش دودانگه ساری اظهار داشت: این بخش به رغم آنکه جزو بخش های پرآب استان است ولی از کم آبی رنج می برد.

وی با عنوان اینکه به رغم اینکه برای تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی و آبیاری نوین، اختیارات لازم در بخش دولتی وجود دارد، ادامه داد: طی سالیان گذشته نتوانستیم برای کشاورزان منطقه کار و تدبیر کنیم.

وی گفت: با بروز خشکسالی و کم آبی کشاورزان منطقه برای کشت و کار کشاورزی با مشکل مواجه شدند و با برنامه ریزی و انتقال آب از رودخانه های همجوار می توان مشکل کم آبی کشاورزان منطقه را حل کرد.

زارعی تصریح کرد: در چند کیلومتری اراضی کشاورزی استان مازندران آب وجود دارد که باید برای انتقال آن به مزارع تدبیر و برنامه ریزی شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه بخش عمده آب سد شهید رجایی تامین می شود، گفت: کشاورزان در حاشیه سد رجایی با مشکل کم آبی دست و پنجه نرم می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید شبکه کشاورزی پایداری داشته باشیم، بر لزوم برنامه ریزی برای حل مشکلات فرا روی کشاورزان تاکید کرد.

کد خبر: ۹۷٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha